HİZMET MASASI

Kullanıcılarınızın seveceği modern BT hizmet yönetimi çözümü kurum-içi ve bulut opsiyonları ile sizin için hazır.

ÜRÜNÜ İNCELE

kullanımı kolay mı ve işletmemizde kullanabilir miyiz? Yanıtımız; EVET.

cta-icons-product-page

Sizlere sunduğumuz seçenekler; bulutta, kurum içi veya hibrid.

ITIL® SÜREÇLERİ

Hizmet masamız 15 ITIL süreci için PinkVERIFY sertifikasını nasıl aldı?

ITSM’nızı modernize edin, BT’nizi dönüştürün

Düzensiz hizmet sunumu, yükseltme ve kesintilerle mi uğraşıyorsunuz? LANDESK tarafından geliştirimiş Ivanti Hizmet Masası, kapsamlı bir ITSM çözümü sunmaktadır. Kuruluşunuzun öncelik verdiği hizmetleri optimize etmek için işlemleri kolayca otomatikleştirmek ve son kullanıcılarınızın üretken kalmasını sağlayabilirsiniz.

Ekibiniz; yapılandırılabilir, kod yazımı gerektirmeyen ITSM çözümünden ve yenilikçi kullanıcı deneyimlerinden faydalansın. Son kullanıcıları etkilemeden kolay kullanım, bakım, değiştirilme ve yükseltil olanaklarına ulaşın. Bulut tabanlı (SaaS) veya kurum içi, fark etmez – size uygun olana sahip olun.

service-desk_block1-prodimg

Yenilikçi ITSM çözümleri ile tanışın

Hizmet masanıza “Kbot” gibi yenilikler ekleyin. Kbot, kullanıcıların e-postayla bir soru sormasına, otomatik bilgi-bankası arama yöntemini kullanmasına ve hızlı cevaplar almasına olanak tanıyan bir Hizmet Masası Tasarım Uygulaması’dır. Son kullanıcılarınıza hizmet masası ile bekleyebilecekleri hizmetleri sağlayın.

Eskimiş hizmet masası araçlarınızı değiştirin

 

Klasik hizmet sunan ITSM aracınızla kaliteli hizmet veremiyor musunuz? Üzerinde anlaşmaya varılan hizmet seviyeleri içinde, hizmetleri sunmanıza, geri yüklemenize ve kullanıcılarınızı etkilemeden değişikliklere hızlı bir şekilde tepki vermenize yardımcı olan, esnek, ölçeklendirilebilir ve güvenilir bir çözüme ihtiyacınız var.

asset-mgmt_block3-icon2

Süreçleriniz tutarlılığı yakalayın

Endüstrinin en iyi uygulama süreçlerinden yararlanın, görsel iş akışlarını birleştirin ve eylemleri otomatikleştirin.

asset-mgmt_block3-icon3

Self-Servis hizmeti dönüştürün

Son kullanıcıları kendi sorunlarını çözmek ve her yerden hizmet talep edebilmek için yetkilendirin. İş verimliliğini ve kullanıcı memnuniyetini artırın.

environment-mgr_block3-icon3

Daha hızlı yanıt verin

Bir birinden ayrı BT araçlarını, verilerini ve süreçlerini bağlayın. Aksiyon alabilmek için görünürlüğe ve erişime sahip olun. Hizmet seviye yanıt sürelerinizi iyileştirin.

  • "... kullanımı kolay ve uygun maliyetli. Ivanti Hizmet Masası, bize paramızın karşılığını olan değeri verdi"

    Princeton HealthCare System
    Princeton HealthCare System Ed Henry, Teknoloji Direktörü
  • "Çözüm hakkında bizi en çok etkileyen şey, uygun fiyatla birlikte zengin işlevsellik sunmasıydı."

    Travelex
    Travelex Cherrie Pinner, Global BT Hizmet Masası Yöneticisi
  • "Self servis özelliği, kullanıcılarımıza soru ve sorunları daha hızlı kontrol edebilemelerini ve daha fazla denetim imkânı sağlıyor."

    Scottish Qualifications Authority
    Scottish Qualifications Authority Debi Brockett, BT Operasyonları Hizmet Bölümü Başkanı
  • "Ivanti Hizmet Masası, birçok idari görevi gerçekleştirmek için gereken süreyi, aylardan birkaç dakikaya indirdi."

    RuffaloCODY
    RuffaloCODY Jeff Schamberger, Masaüstü Baş Analisti

Hizmet Masası’na Geçin

Kurum için hazır özel uyarlanmış olay, bilgi, değişim, talep, İK süreçleri ve daha bir çoğu; sağlam bir CMDB, ‘event’ entegrasyonu ve raporlama panolarıyla birlikte çalışıyor. Sorunları tespit edin, daha akıllıca(yapıcı) kararlar alın, sürekli hizmet iyileştirme sürecini uygulayın ve işletmenize değerini gösterin.

service-desk_block6-prodimg

DAHA MODERN BİR ITSM YAKLAŞIMI

HEM SON KULLANICILARA, HEM DE ANALİTSLER İÇİN TASARLANDI
İletişime Geçin

Bize mesajınızı yazın uzmanlarımız hemen dönüş yapsın.

Aramak istediğinizi yazıp Enter tuşuna basın.