Müşteri Memnuniyetinde “Kesintisiz Güç Kaynağı”

Ekonomik ve sosyal gelişmenin önemli göstergelerinden biri olan elektrik enerjisi tüketimi, ülkedeki hayat standardını kişi başına düşen elektrik enerjisi tüketimi ve/veya üretimi ile kendini gösteriyor. Enerji sektörünün 2015 yılında da büyümeye devam edeceği bekleniyor. Serbestleşen piyasa ile birlikte enerji üreten firmalarda rekabet zorlukları meydana gelecek ve enerji üretiminde artan talepte yeni riskleri beraberinde getiriyor

Gündelik yaşantıda ihtiyaçlar artıkça enerji ihtiyaçlarınında karşılanmasında değişim yaşanıyor. Tüm diğer sektörlerde olduğu gibi enerji sektörünün de öncelikleri artık sadece üretim tarafında değil, direk işin kendisine odaklı.  Enerji ve Tabii Kaynakları Bakanlığı’ndan paylaşılan verilere göre sadece geçen yıl elektrik tüketimi yaklaşık yüzde 3.7 olarak ve doğalgaz da yaklaşık yüzde 5.7 olarak artış göründü.  İlerleyen yıllarda artan talepleri karşılamak için enerji kaynaklarına olan ihtiyaçlar karşısında enerji hizmet sektörü de mutlaka değişmek ve gelişmek zorundadır.

Hizmet sağlamakta elzem olan süreçlerin ve bilgi akışının sürekliliği ve yönetilebilir olması üretim ve sunulan hizmetlerin kalitesine mutlaka yansıyacaktır.  Yönetilen süreçler arasında envanterin takibi, ilişkilendirilmesi ve yönetimi en az iletişimin kolayca ve paylaşılır ve erişilebilir olması kadar önemlidir.  Merkezi süreçlerde sorun yaşandığında alttaki tüm birimlere hangi varlıkların ve nerelerin etkilendiği ile birlikte bildirilmesi sorunları tespit etme sürelerini azaltır ve sorunların giderilmesinde etken rol oynayacaktır.

Firmalar arası rekabet ortamında, ayırtedici özellikler arasında bu iletişimi en iyi şekilde sürdürebilenler  ve yönetenler kazanacaktır. Bu tür özellikleri destekleyen altyapıları ve uygulamaları kullanarak firmalar artan ihtiyaçları karşılayabilecek ve tüketicinin beklediği kaliteli hizmeti karlı şekilde sunabilecektir.

İletişim

Mesajınızı yazın.

Aramak istediğinizi yazın ve Enter tuşuna basın