MODERN ITSM – BT HİZMET YÖNETİMİ

Kullanıcılarınızın seveceği modern BT hizmet masası çözümü kurum-içi ve bulut opsiyonları ile sizin için hazır.

Servis ekipleri için her anın sayılmasını sağlayın

Ekipler karar almada görünürlük sağlayarak çalışmalarına öncelik vermenin bir yolunu sunarken, son kullanıcılarının BT ile bağlantı kurmanın basit bir yolu ile işlerini aksatmamalarına yardımcı olun.

BT Hizmet Yönetimi

İşletmenizin ihtiyaç duyduğu varlıklara görünürlük edinin

Hangi varlıklara ve lisanslara sahip olduğunuzu anlayın, daha iyi tahsis etme, satıcı sözleşmelerinde pazarlık yapma ve yazılım denetimleri için hazırlık yapma yeteneği kazanın.

IT Asset Management-Software Asset Management Journey

Mobilite ve Birleştirilmiş
Self-Servis

CA Servis Yönetimi’nin mobilitesi ve birleştirilmiş self-servis özellikleri, modern, sosyal medya tabanlı bir kullanıcı ortamı sunmanıza yardımcı olur.

BT Hizmet Yönetimi

CA Service Management: ITSM-BT Hizmet Yönetimine Modern ve Kapsamlı Bir Yaklaşım

CA Service Management, Pink Elephant tarafından 12 ITIL® işleminde doğrulanan güçlü bir kurumsal sınıf BT hizmet yönetimi çözümüdür. Çözüm, analistlerin daha doğal çalışmasını, olayları daha hızlı yönetmesini ve daha iyi müşteri hizmeti sunmasını sağlayan, inovasyon ödüllü bir kullanıcı deneyimine sahip modern ve sezgisel bir servis masası ile desteklenmiştir. Modern self-servis ve sağlam bir servis kataloğu sorunları giderir ve servis tekliflerini iş kullanıcılarına anladıkları bir dilde iletir. Ayrıca, BT varlık yönetimi özellikleri, donanım ve yazılım varlık dağıtımlarını ve lisanslarını daha iyi optimize etmek, işletme maliyetlerinden tasarruf etmek ve iş ve finansal riskleri azaltmak için yönetmenize ve içgörü kazanmanıza yardımcı olur.

Bugünün ve yarının ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlandı

BT varlıkları, süreçleri ve hizmetleri için değişiklikleri ve yapılandırmaların yönetimini, otomasyonunu, ve izlemesini optimize edin.

asset-mgmt_block3-icon2-e1486821751678

SÜREÇLERDE TUTARLILIĞI YAKALAYIN

Endüstrinin en iyi uygulama süreçlerinden yararlanın; görsel iş akışlarını birleştirin ve eylemleri otomatikleştirin.

asset-mgmt_block3-icon3-e1486821771258

SELF-SERVİS’E DÖNÜŞÜM

Kullanıcılar kendi sorunlarını çözmek ve her yerden hizmet talep edebilmek için yetkilendirin. İş verimliliğini ve kullanıcı memnuniyetini artırın.

environment-mgr_block3-icon3-1-e1486804645716

YANIT SÜRELERİNDE HIZ

Birbirinden ayrı BT araçlarını, verilerini ve süreçlerini bağlayın. Aksiyon alabilmek için görünürlüğe ve erişime sahip olun. Hizmet seviye yanıt sürelerinizi iyileştirin.

CA Service Management Card View
service-desk_block4-icon1-e1486971602216
service-desk_block4-icon2-e1486971660724
service-desk_block4-icon3-e1486971703110
service-desk_block4-icon4-e1486971731911

KODSUZ KONFİGÜRASYON
Kolay, önceden oluşturulmuş iş akışları, ITIL PinkVERIFY sertifikalı 15 süreç.

SELF SERVİS
Özelleştirin ve iletişim kurun. Arayın, talepleri otomatikleştirin, takip edin ve sorunları çözün.

ENTEGRASYON YETENEKLERİ
Üçüncü parti sistemlere önceden hazırlanması ve kolay entegrasyonlar.

SÜREÇ ODAKLI OTOMASYON
ITSM ve ötesinde aksiyonları bağlayın ve yönetin.

İnsanlar için tasarlandı, hizmet için üretildi.

İletişim

Mesajınızı yazın.

Aramak istediğinizi yazın ve Enter tuşuna basın