MODERN ITSM – BT HİZMET YÖNETİMİ
Kullanıcılarınızın seveceği modern BT hizmet masası çözümü kurum-içi
ve bulut opsiyonları ile sizin için hazır.
Servis ekipleri için her anın sayılmasını sağlayın
BT Hizmet Yönetimi çözümleri, BT organizasyonlarının bel kemiğidir. KnowITSM, bağımsız modüller olmadan tek platform yaklaşımıyla farklı uygulamalar arasında sorunsuz çalışmayı sağlar.
İşletmenizin ihtiyaç duyduğu varlıklara görünürlük edinin
Hangi varlıklara ve lisanslara sahip olduğunuzu anlayın, daha iyi tahsis etme, satıcı sözleşmelerinde pazarlık yapma ve yazılım denetimleri için hazırlık yapma yeteneği kazanın.
Mobilite ve Birleştirilmiş
Self-Servis
CA Servis Yönetimi’nin mobilitesi ve birleştirilmiş self-servis özellikleri, modern, sosyal medya tabanlı bir kullanıcı ortamı sunmanıza yardımcı olur.
KnowITSM: BT Bilgi’nin yeni girişimi ile gurur duyuyoruz, iş tecrübesi ve bilgi birikimimizi KnowITSM Platformunda birleştirdik.
Genç, dinamik ve sürekli öğrenen bir organizasyon olan BT Bilgi Teknolojileri, çağdaş normları ve dünya standartlarını müşterilerine sunmak adına ürün geliştirme ve ar-ge faaliyetlerine ayrı önem vermektedir.
Türk Mühendisler ile geliştirilen KnowITSM bulut hizmet yönetimi platformuyla Türkiye’deki şirketlerin dijitalleşmesinde ve rekabet güçlerinin artmasında önemli rol oynuyor. Özellikle iş akışı ve süreç ve performans yönetimi, BT ve Kurumsal hizmet yönetimi, bakım yönetimi, varlık ve bilgi teknolojileri hizmet yönetimi alanlarında sunduğu çözümler ile sektöründe lider firmaların ilk tercihi olmaya hedeflemektedir.
KnowITSM BT
Hizmet Yönetimi
BT Hizmet Yönetimi çözümleri, BT organizasyonlarının bel kemiğidir. KnowITSM, bağımsız modüller olmadan tek platform yaklaşımıyla farklı uygulamalar arasında sorunsuz çalışmayı sağlar.
KnowITSM BT Hizmet Yönetimini inceleyin
KnowITSM Kurumsal
Hizmet Yönetimi
Bir organizasyonun departmanları aracılığıyla kullanılan bilgi, süreç ve sistemlerin miktarı, ölçek ve karmaşıklık bakımından hızla genişlemektedir. Bu hizmetleri çevreleyen tüm veri ve süreçleri yönetmek için merkezi ve entegre bir sisteme duyulan ihtiyaç hızla kritik hale geliyor.
KnowITSM Kurumsal Hizmet Yönetimini inceleyin
Sanal Koç
AI tarafından desteklenen Sanal Koç, destek temsilcilerinizin daha verimli çalışmasına ve rutin sorunları daha hızlı çözmesine yardımcı olur. Sanal Koç’un avantajlarını daha iyi anlamak için daha fazlasını görüntüleyin.
CA Service Management: ITSM-BT Hizmet Yönetimine Modern ve Kapsamlı Bir Yaklaşım
CA Service Management, Pink Elephant tarafından 12 ITIL® işleminde doğrulanan güçlü bir kurumsal sınıf BT hizmet yönetimi çözümüdür. Çözüm, analistlerin daha doğal çalışmasını, olayları daha hızlı yönetmesini ve daha iyi müşteri hizmeti sunmasını sağlayan, inovasyon ödüllü bir kullanıcı deneyimine sahip modern ve sezgisel bir servis masası ile desteklenmiştir. Modern self-servis ve sağlam bir servis kataloğu sorunları giderir ve servis tekliflerini iş kullanıcılarına anladıkları bir dilde iletir. Ayrıca, BT varlık yönetimi özellikleri, donanım ve yazılım varlık dağıtımlarını ve lisanslarını daha iyi optimize etmek, işletme maliyetlerinden tasarruf etmek ve iş ve finansal riskleri azaltmak için yönetmenize ve içgörü kazanmanıza yardımcı olur.
Bugünün ve yarının ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlandı
BT varlıkları, süreçleri ve hizmetleri için değişiklikleri ve yapılandırmaların yönetimini, otomasyonunu, ve izlemesini optimize edin.
SÜREÇLERDE TUTARLILIĞI YAKALAYIN
Endüstrinin en iyi uygulama süreçlerinden yararlanın; görsel iş akışlarını birleştirin ve eylemleri otomatikleştirin.
SELF-SERVİS’E DÖNÜŞÜM
Kullanıcılar kendi sorunlarını çözmek ve her yerden hizmet talep edebilmek için yetkilendirin. İş verimliliğini ve kullanıcı memnuniyetini artırın.
YANIT SÜRELERİNDE HIZ
Birbirinden ayrı BT araçlarını, verilerini ve süreçlerini bağlayın. Aksiyon alabilmek için görünürlüğe ve erişime sahip olun. Hizmet seviye yanıt sürelerinizi iyileştirin.
KODSUZ KONFİGÜRASYON
Kolay, önceden oluşturulmuş iş akışları, ITIL PinkVERIFY sertifikalı 15 süreç.
SELF SERVİS
Özelleştirin ve iletişim kurun. Arayın, talepleri otomatikleştirin, takip edin ve sorunları çözün.
ENTEGRASYON YETENEKLERİ
Üçüncü parti sistemlere önceden hazırlanması ve kolay entegrasyonlar.
SÜREÇ ODAKLI OTOMASYON
ITSM ve ötesinde aksiyonları bağlayın ve yönetin.