Müşterilerinize Sorun; Onlar Farkı Bilir

Sürdürülebilir tek rekabet avantajı, rekabetten daha hızlı öğrenebilmektir.
Müşteriniz kim ?
Şu anda ne istiyorlar ?
Yarın ve ondan sonraki gün ne isteyecekler ?

Birçok şirket inovasyon çabasını, farkını ortaya koymak yerine farklı olmaya çalıştığı için israf ediyor. Farkı bulmak yalın bir şirket için çok kolaydır, müşterilerinize sorun; onlar farkı bilir. Müşterileriniz için neyin önemli olduğunu öğrenmek, sürekli deney yapmayı, işbirliği ve onlarla etkileşim içinde olmayı gerektirir. İstedikleri şeyleri sunmak, farklı organizasyonel alanlardan, saat dilimlerinden, dillerden ve kültürlerden, şirket içinde çalışanlar ve dış ortaklardan öğrenilenleri yerine getirme becerisi gerektirir. Unutmamalı ki müşteri birincil diğer hersey ikincildir. Motivasyon kârdan çok memnuniyettir.Gerçek rekabet avantajı, müşterilerin değer verdiği şeyi yeni ve daha iyi biçimlerde sürekli olarak ona sunma ve sonrasında da verimli operasyonlarla bundan fayda sağlama becerinizden kaynaklanır. İyileştirme ve inovasyon dalganıza da hazırlamanız gerekir.

Steven C. Bell – İşlet, Büyüt, Dönüştür ‘den tamamını okuyabilirsiniz.
Kitabınızı istemek için ziyaret ediniz yalinguzeldir.com

İletişim

Mesajınızı yazın.

Aramak istediğinizi yazın ve Enter tuşuna basın