Birleştirilmiş BT Yönetimi(UEM) ve BT Hizmet Yönetimi(ITSM): Kritik Bağlantılar

Birleştirilmiş BT Yönetimi(UEM) ve BT Hizmet Yönetimi(ITSM), birçok işletme ve BT ekibi içinde ayrı uzmanlık alanıdır. Bununla birlikte bu önemli iki yapıyı birbirine bağlayan kritik bir bağ vardır: kullanıcılar. Bu nedenle bu yazımız da ve Birleştirilmiş BT Yönetimi(UEM) ve BT Hizmet Yönetim(ITSM) üzerine bazı önemli noktalara değinicez.

BT Hizmet Yönetimi(ITSM): Kullanıcılar Hakkında Her Şey (Neredeyse)

2016 yılında Ivantinin tecrübeli ürün pazarlama müdürü Melanie Karunaratne, çok sayıda BT ve BT Hizmet Yönetimi ekipleriyle görüşmeler yapıp bu görüşmelerini özetleyen “BT Hizmet Yönetimiyle(ITSM) Yanlış Yaptığınız 5 Şey” başlıklı harika blog yazısını bizimle paylaşmıştı. Bu blog yazısında anlatılmak istenen ilk iki konu neydi? Kullanıcıların hizmet ihtiyaçlarını gözardı etmek ve zayıf kullanıcı deneyimi yaşatmak.

BT ve BT Hizmet Yönetimi(ITSM) takımlarının sunduğu ve yönettiği bu hizmetleri kullanan tüketicileri vardır. Dolayısıyla bu hizmetlerle işletmelerlerine değer katması için etkin belirleyici faktör olduğunu ve memnun olacaklarını anlatılması gerekmektedir. Ayrıca kullanıcılara BT yatırımlarının ve dahil edilen Birleştirilmiş BT yönetimi(UEM) ile verimliğinin artıp artmadığını ve sektörde işleri ne olursa olsun lider olmak için direk etkisi olup olmadığını, sebepleri ne olursa olsun onlara fayda getireceğini anlaması sağlanmalı.

Kullanıcıların Birleştirilmiş BT Yönetimine(UEM) Bakışı

Kuruluşunuzun BT hizmet servisleri, Amazon.com, eBay veya Google ile karşılaştırıldığında nasıl bir sonuç ortaya çıkıyor? Kullaıcıarın çoğu bu popüler çevrim içi uygulamları kullanmaktadır. Ve kullanıcılarınız çoğu bu kullandıkları popüler çevrimiçi uygulamalar ile işte kullandıkları uygulamaları iyi veya kötü yönlerini , insaflı veya insafsızca karşılaştırmaktadır. Bu tür kıyaslamalar da kurumsal BT hizmetleri veya uygulamalarının çok azı iyi performans göstermektedir.

Kullanıcıarın işyerinde ve evde çevrimiçi deneyimlerindeki “memnuniyetsizliğinin” bir sürü sebepi vardı. Kurumsal BT ve BT Hizmet Yönetimi(ITSM) ekipleri, benzer önde gelen çevrimiçi hizmetlerde uygulanan veya uygulanmayan çok sayıda kısıtlamaya zorlar. Bunların arasında değişimi destekleyen eski, daha eski ve daha yeni teknolojiler, bütçe zorlukarı ve kararsızlıkları ve sık sık değişen kullanıcı ve iş gereksinimleri.Bu ve diğer kısıtlamalar, BT Hizmetleri Yönetimindeki hatalar yazısında diğer yaygın hatalara atıfta bulunmaktadır.

Kullanıcıların Seçtikleri Yaratılan BT Zorlukları

Bu çeviklik eksikliğine bir örnek, son Enterprise Management Associates® (EMA ™) çalışmasında vurgulanmıştır; “Birleşmiş BT Yönetimi: PC ve Mobil Cihazların Güvenliğini ve Desteğini Sadeleştirir.” EMA bu çalışma için 100 den fazla BT Yöneticisini inceledi.EMA, bu anketin sonuçlarına dayanarak, EMA, “ortalama olarak çalışanlar, masaüstleri, dizüstü bilgisayarlar, tabletler ve akıllı telefonlar da dahil olmak üzere, iş görevlerini yerine getirmek için düzenli olarak en az iki bilgisayar kullandıklarını bulmuşlardır. Dahası, çalışanların kabaca yarısı, ofiste normal bir gün boyunca hem bir PC’yi hem de bir mobil cihaz kullanıyor “dedi.

Bu, BT ve BT Hizmet Yönetimi(ITSM) yöneticileri için ne anlama geliyor? Ankete katılan BT yöneticilerine göre, çoklu aygıt mimarilerini destekleme ihtiyacı, kullanıcı verimliliğini desteklemedeki en büyük zorluk arasında yer alıyor. Ayrıca, diğer iki önde gelen zorluklar (veri güvenliğinin sağlanması ve BT yönetim maliyetlerinin azaltılması) doğrudan çoklu aygıt destek gereksinimleri ile ilgilidir “, dedi.

Genellikle, kullanıcılar daha üretken olmaya çalışmak için bir cihaz kombinasyonunu benimser. Bu arada BT ve BT Hizmet Yönetimi(ITSM) ekipleri, bu kullanıcıların seçtikleri cihazlar ve bu kullanıcılar için sunulan hizmetler için çoğu zaman bu seçimleri yaşlanan ayrı ve büyük ölçüde uyumsuz yönetim araçları ile desteklemeye çalışmalıdır.

BT Hizmet Yönetiminizi(ITSM) Modernize Etmeye Birleşmiş BT Hizmet Yönetimiyle(ITSM) Başlayın

Bu zorlukları etkili bir şekilde çözmek için, tüm işletmeler değilse de çoğu, BT hizmetlerini sunmak ve yönetmek için kullandığı araçları ve süreçleri modernleştirmelidir. Kullanıcıların bu hizmetlerin nasıl teslim edildiği, tüketildiği ve algılandığı konusunda oynadığı kritik roller göz önüne alındığında, yalnızca BT Hizmet Yönetimini(ITSM) modernize etme ve geliştirmeye yönelik çabaların Birleştirilmiş BT  Yönetimi’ne(UEM) önemli dikkat gösterdiği düşünülmektedir.BT Hizmet Yönetimi(ITSM) ekipleri (ve Birleştirilmiş BT  Yönetimi(UEM) ve / veya kullanıcı deneyimi yöneticileri bulundukları yerlerde), kullanıcı cihazlarının ve profillerin yönetimini pekiştirecek ve iyileştirmenin yollarını bularak başlamalıdır. Birleştirilmiş BT  Yönetimi’ne(UEM) odaklanarak daha modern ve etkili BT Hizmet Yönetimi’ne(ITSM) doğru yolculuğa başlamak, toplam BT yönetiminde ve kullanıcıların ve iş dünyası liderlerinin algılamalarında hızlı ve önemli ilerlemeler anlamına gelebilir.

Ivanti ile UEM ve ITSM’de başarılı ol

Ivanti, kuruluşunuzdaki hem UEM hem de ITSM’yi modernize etmesi ve geliştirmesi için çözümler sunmaktadır. Kullanıcıların mobil cihazlarını ve Apple macOS ve iOS işletim sistemine sahip cihazlarının yönetimi için entegre edin. BT hizmet sunumunu geliştirin. BT hizmetlerini buluttan yönetin. Ivanti ayrıca, kullanıcı profillerini ve ilkelerini doğrudan ve ayrıntılı bir şekilde yönetmenize, birden fazla UEM ve ITSM görev ve işlemlerini otomatikleştirmenize, kolaylaştırmanıza ve hızlandırmanıza yardımcı olabilir. (İpucu: her ikisini yapmanız, uzmanlarımız tarafından önerilir, böylelikle her  iki ITSM “yanlışını” önlemenize yardımcı olacaktır.)

Günümüzün çok cihazlı, çok platformlu dünyasının sunduğu UEM’in zorlukları hakkında daha fazla bilgi edinmek için EMA raporunu indirin ve okuyun. Ardından, BT Bilgi Teknolojileri ile iletişime geçin ve hem UEM hem de ITSM ile başarı elde etmek ve devam ettirmek için size yardımcı olalım.

İletişim

Mesajınızı yazın.

Aramak istediğinizi yazın ve Enter tuşuna basın