BT HİZMET MASASI

Kullanıcılarınızın seveceği modern BT hizmet masası çözümü kurum-içi ve bulut opsiyonları ile sizin için hazır.

GÜVENİLİRLİĞİ EN İYİLEŞTİRME

Servis otomasyonunun değişiklikleri kontrol etmeye nasıl yardımcı olduğuna bakın.

cta-icons-product-page-e1486971320992

ITSM’nin Geleceği ile ilgili rapora bakın.

GARTNER RAPORU

ITSM için Gartner Magic Quadrant Raporu.

YALIN ITSM
Müşterilerinize olağanüstü BT hizmeti sunun

Düzensiz hizmet sunumu, yükseltme ve kesintilerle mi uğraşıyorsunuz? LANDESK tarafından geliştirilmiş Ivanti Hizmet Masası, kapsamlı bir ITSM çözümü sunmaktadır. Kuruluşunuzun öncelik verdiği hizmetleri optimize etmek için işlemleri kolayca otomatikleştirmek ve son kullanıcılarınızın üretken kalmasını sağlayabilirsiniz.

Ekibiniz; yapılandırılabilir, kod yazımı gerektirmeyen ITSM çözümünden ve yenilikçi kullanıcı deneyimlerinden faydalansın. Son kullanıcıları etkilemeden kolay kullanım, bakım, değiştirilme ve upgrade olanaklarına ulaşın. Bulut tabanlı (SaaS) veya kurum içi, fark etmez – size uygun olana sahip olun.

service-desk_block1-prodimg

Bugünün ve yarının ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlandı

BT varlıkları, süreçleri ve hizmetleri için değişiklikleri ve yapılandırmaların yönetimini, otomasyonunu, ve izlemesini optimize edin.

asset-mgmt_block3-icon2-e1486821751678

SÜREÇLERDE TUTARLILIĞI YAKALAYIN

Endüstrinin en iyi uygulama süreçlerinden yararlanın; görsel iş akışlarını birleştirin ve eylemleri otomatikleştirin.

asset-mgmt_block3-icon3-e1486821771258

SELF-SERVİS’E DÖNÜŞÜM

Kullanıcılar kendi sorunlarını çözmek ve her yerden hizmet talep edebilmek için yetkilendirin. İş verimliliğini ve kullanıcı memnuniyetini artırın.

environment-mgr_block3-icon3-1-e1486804645716

YANIT SÜRELERİNDE HIZ

Birbirinden ayrı BT araçlarını, verilerini ve süreçlerini bağlayın. Aksiyon alabilmek için görünürlüğe ve erişime sahip olun. Hizmet seviye yanıt sürelerinizi iyileştirin.

Yenilikçi ITSM çözümleri ile tanışın

Hizmet masanıza “Kbot” gibi yenilikler ekleyin. Kbot, kullanıcıların e-postayla bir soru sormasına, otomatik bilgi-bankası arama yöntemini kullanmasına ve hızlı cevaplar almasına olanak tanıyan bir Hizmet Masası Tasarım Uygulaması’dır. Son kullanıcılarınıza hizmet masası ile bekleyebilecekleri hizmetleri sağlayın.

BT Hizmet Yönetimin de Dönüşüm

Ivanti, BT’nin işe daha fazla değer katmasına yardımcı olan servis masasını modernleştiriyor. Daha stratejik bir ortak olmak için BT ile işletme arasındaki uyumunuzu geliştirin.

service-desk_block6-prodimg

DAHA MODERN BİR ITSM YAKLAŞIMI

HEM SON KULLANICILARA, HEM DE ANALİTSLER İÇİN TASARLANDI
İletişim

Mesajınızı yazın.

Aramak istediğinizi yazın ve Enter tuşuna basın