Destek ekibi ve kullanıcılar zaman kazanmak için yarışmak zorunda değil

 Kategori: Blog, Genel, Türkçe

Ivanti Neurons Workspace ile çalışan BT destek ekipleri, zaman içinde daha derin cihaz ve kullanıcı bilgisine sahip olurken, sorunlara seri ve güvenilir çözümler üretebiliyor. Kullanıcı cephesindeki alevler büyümeden söndürülürken ortaya çıkan sorunlarla ilgili trendler de daha iyi tanımlanarak şirket belleğindeki yerini alıyor.

Gerçek zamanlı verilerle cihazların, kullanıcıların, uygulamaların ve hizmetlerin 360 derecelik görünümünü sağlayan Ivanti Neurons Workspace bir kurumda servis, iyileştirme ve güvenlik ihtiyaçlarının daha az insan gücüyle karşılanabilmesi için önemli bir araç olarak öne çıkıyor. Ivanti Neurons Workspace’i kullanan BT ekipleri, destek talebiyle yapılan ilk arama çağrılarını yanıtlayan destek ekiplerine, uzmanlar tarafından daha önceden tanımlanmış çözümleri otomatik olarak sunarak sorunların büyümesini önlüyor. Olayların hızlı ve kolay çözümlenebilir olması, destek ekiplerinin işini kolaylaştırırken, bu avantaj cihaz performanslarını ve son kullanıcı memnuniyet seviyesini de artırıyor.

Ivanti Neurons Workspace aynı zamanda çeşitli eylemler için önceden tanımlanmış olan botlarla çalışan Ivanti Neurons for Edge Intelligence’ın sağladığı gerçek zamanlı cihaz ve son kullanıcı içgörülerini,  ‘tek bir pencereden’ sunarak BT ekiplerine hızlı müdahale şansı sağlıyor.

Kullanıcı her şeyi bilmek zorunda değil

Destek ekipleri genelde önlerine bir kullanıcı sorunu geldiğinde bunun ne olduğunu anlamak için bir dizi soru sorar. Kullanıcı çoğu zaman teknik bilgi yetersizliği nedeniyle soruları yanıtlamakta güçlük çekebilir, bu nedenle destek çalışanı ona rehberlik etmek zorundadır. Bu nedenle desteğin, sorunun ne olduğunu anlaması için bazı araçlar kullanması son kullanıcının hızla işine dönmesi ve her ikisinin de bu süreçte zamandan tasarruf etmesi yaşamsal önemdedir.

Ivanti Neurons Workspace, süreci birçok yöntemle kolaylaştırır. Birinci basamak destek uzmanları, kullanıcılar ve cihazları hakkında önemli BT bilgilerine anında erişebilirler. Bu bilgiler şunlar olabilir:

  • Kullanıcı ile ilgili tüm cihazlar
  • İşlemler ve servisler dahil olmak üzere cihazın durumu
  • Aktif Dizin durumu
  • Grup üyelikleri
  • Kullanıcı veya cihaza göre olay geçmişi
  • Yüklü yazılımlar, uygulamalar ve yamalar
  • Ağ durumu
  • Uygulama bağlantısı

Tüm bu bilgiler ve daha fazlası için cihazın desteğe gelmesi gerekli değildir. Ivanti Neurons Workspace tüm bu bilgileri daha hızlı bir şekilde ve tek bir ekrandan sunar.

‘Olağan şüphelileri toplayın’

Sorunların çoğu daha önce yaşanmıştır. Bu nedenle bir destek uzmanının olayları ve talepleri çözmek için yapacağı işler bellidir. Ivanti Neurons Workspace, uzmanlık düzeyindeki çözümlerin birçoğunu henüz ilk aşamada ve güvenli bir şekilde sağlar. Örneğin;

  • Şifreleri sıfırlama
  • Hesapları serbest bırakma
  • Grup üyeliklerini değiştirme veya atama
  • DNS’i temizleme
  • Sürücüleri güncelleme
  • Durdurma süreçleri ve hizmetleri

Bu eylemler, Ivanti Neurons for Healing ile aynı otomasyon motorunu kullanır, böylece temel iş akışları aynı şekilde güncellenebilir, genişletilebilir veya birinci basamak destek uzmanlarını güçlendirmek amacıyla otomatik eylemler sağlamak üzere yeniden oluşturulabilir. Bir olay, birinci basamak analistin çözebileceği türden bir olay değilse tüm eylemler ve tanılama bilgileri günlüğe kaydedilerek bir uzmana iletilebilir.

Mavi ekran sürprizi

Kullanıcının en çok sorun yaşayacağı konulardan biri tamamen çöken bir cihazdır. Mavi Ekran döküm (dump) dosyalarına sahip olmak, BT’nin olayın nedenini teşhis etmesini kolaylaştırır. Ivanti Neurons Workspace’teki bir iş akışı ile son kullanıcıyı rahatsız etmeden cihaza ulaşabilir, gerekli dosyaları alabilir, dosyaları sıkıştırabilir ve bir e-postayla BT’ye gönderebilirsiniz. BT döküm dosyalarını analiz ederken son kullanıcı çalışmaya devam eder.

Ivanti Neurons Workspace, diğer Ivanti Neurons çözümleriyle birlikte BT’yi daha verimli ve etkili hale getirmeyi vaat ediyor. Ivanti Neurons ile çalışan BT destek ekipleri gerçek zamanlı olarak daha derin cihaz ve kullanıcı bilgisine sahip olurken, sorunlara da daha hızlı ve güvenli çözüm üretebiliyor. Böylece kullanıcı cephesindeki alevler büyümeden söndürülürken ortaya çıkan sorunlarla ilgili trendler de daha iyi tanımlanarak şirket belleğindeki yerini alıyor.

Benzer Gönderiler
İletişim

Mesajınızı yazın.

Aramak istediğinizi yazın ve Enter tuşuna basın