Birleştirilmiş BT Yönetimi Çözümleri, BT Hizmet Yönetimi, CA Technologies

CA SERVICE DESK MANAGER

Hizmet için üretilmiş, insanlar için tasarlanmış.

Destek Analisti Kahramanının
Yaratılma Hikayesi

İşletmenizin tüketicilerine, BT servis masası kullanıcıları ve karar vericilerine bekledikleri ve hak ettikleri hizmet sunun.

Mobilite, işbirlikçi self-servis ve yeni xFLow analist kullanıcı arayüzü, hizmetlere erişmek ve görevleri gerçekleştirmek için, kullanıcının benimsenmesini, memnuniyetini ve verimliliğini artırmaya yardımcı olacak modern bir kullanıcı deneyimi sunar.

BT servis masası yazılımımız, BT servis yönetimine proaktif bir yaklaşım sağlayan ve işletme maliyetlerini ve riskini azaltan yenilikçi değişim yönetimi, kapsamlı otomasyon ve kullanıma hazır en iyi uygulama içeriği sunar.

CA Service Desk Manager, BT servis masası analistlerinin her anı dinamik bir deneyim ile saymalarına yardımcı olmak için tasarlanmıştır, böylece aşırı alım süreçlerinden veya ölçümlerden korkmadan mükemmel bir müşteri hizmeti sunabilirler. Çözümle, ekipler sessiz bilgi depolarından ve ayrık iletişimden çalışmak yerine ekip çalışmasını benimseyebilir.

CA Service Manager Creating a Win-Win

Hem BT hem de Tüketicileri için “Kazan-Kazan” Oluşturma
eKitabı Okuyun >

CA Service Management User Experience Video

Analistlerin istedikleri gibi çalışmasını ve BT tüketicilerinin beklediği hizmeti sunmasını sağlayın.
İzleyin >

CA Service Desk Manager. İnsanlar için tasarlandı. Servis için üretildi.

Servis ekipleri için her anın sayılmasını sağlayın

Ekipler karar almada görünürlük sağlayarak çalışmalarına öncelik vermenin bir yolunu sunarken, son kullanıcılarının BT ile bağlantı kurmanın basit bir yolu ile işlerini aksatmamalarına yardımcı olun.

CA Service Desk Manager

İşletmenizin ihtiyaç duyduğu varlıklara görünürlük elde edin

Hangi varlıklara ve lisanslara sahip olduğunuzu anlayın, daha iyi tahsis etme, satıcı sözleşmelerinde pazarlık yapma ve yazılım denetimleri için hazırlık yapma yeteneği kazanın.

IT Asset Management-Software Asset Management Journey

Mobilite ve Birleştirilmiş Self-Servis

CA Servis Yönetimi’nin mobilitesi ve birleştirilmiş self-servis özellikleri, modern, sosyal medya tabanlı bir kullanıcı ortamı sunmanıza yardımcı olur.

CA Service Desk Manager

Bugünün ve yarının ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlandı

BT varlıkları, süreçleri ve hizmetleri için değişiklikleri ve yapılandırmaların yönetimini, otomasyonunu, ve izlemesini optimize edin.

asset-mgmt_block3-icon2-e1486821751678

SÜREÇLERDE TUTARLILIĞI YAKALAYIN

Endüstrinin en iyi uygulama süreçlerinden yararlanın; görsel iş akışlarını birleştirin ve eylemleri otomatikleştirin.

asset-mgmt_block3-icon3-e1486821771258

SELF-SERVİS’E DÖNÜŞÜM

Kullanıcılar kendi sorunlarını çözmek ve her yerden hizmet talep edebilmek için yetkilendirin. İş verimliliğini ve kullanıcı memnuniyetini artırın.

environment-mgr_block3-icon3-1-e1486804645716

YANIT SÜRELERİNDE HIZ

Birbirinden ayrı BT araçlarını, verilerini ve süreçlerini bağlayın. Aksiyon alabilmek için görünürlüğe ve erişime sahip olun. Hizmet seviye yanıt sürelerinizi iyileştirin.

CA Service Management Service Catalog
service-desk_block4-icon1-e1486971602216
service-desk_block4-icon2-e1486971660724
service-desk_block4-icon3-e1486971703110
service-desk_block4-icon4-e1486971731911

KODSUZ KONFİGÜRASYON
Kolay, önceden oluşturulmuş iş akışları, ITIL PinkVERIFY sertifikalı 15 süreç.

SELF SERVİS
Özelleştirin ve iletişim kurun. Arayın, talepleri otomatikleştirin, takip edin ve sorunları çözün.

ENTEGRASYON YETENEKLERİ
Üçüncü parti sistemlere önceden hazırlanması ve kolay entegrasyonlar.

SÜREÇ ODAKLI OTOMASYON
ITSM ve ötesinde aksiyonları bağlayın ve yönetin.

CA SERVICE DESK MANAGER

İşletmeniz için Doğru Olan BT Hizmet Yönetimi Çözümünü Bulun
İletişim

Mesajınızı yazın.

Aramak istediğinizi yazın ve Enter tuşuna basın