CA SERVICE DESK MANAGER
Hizmet için üretilmiş, insanlar için tasarlanmış.
Destek Analisti Kahramanının
Yaratılma Hikayesi
İşletmenizin tüketicilerine, BT servis masası kullanıcıları ve karar vericilerine bekledikleri ve hak ettikleri hizmet sunun.
Mobilite, işbirlikçi self-servis ve yeni xFLow analist kullanıcı arayüzü, hizmetlere erişmek ve görevleri gerçekleştirmek için, kullanıcının benimsenmesini, memnuniyetini ve verimliliğini artırmaya yardımcı olacak modern bir kullanıcı deneyimi sunar.
BT servis masası yazılımımız, BT servis yönetimine proaktif bir yaklaşım sağlayan ve işletme maliyetlerini ve riskini azaltan yenilikçi değişim yönetimi, kapsamlı otomasyon ve kullanıma hazır en iyi uygulama içeriği sunar.
CA Service Desk Manager, BT servis masası analistlerinin her anı dinamik bir deneyim ile saymalarına yardımcı olmak için tasarlanmıştır, böylece aşırı alım süreçlerinden veya ölçümlerden korkmadan mükemmel bir müşteri hizmeti sunabilirler. Çözümle, ekipler sessiz bilgi depolarından ve ayrık iletişimden çalışmak yerine ekip çalışmasını benimseyebilir.
Hem BT hem de Tüketicileri için “Kazan-Kazan” Oluşturma
eKitabı Okuyun >
Analistlerin istedikleri gibi çalışmasını ve BT tüketicilerinin beklediği hizmeti sunmasını sağlayın.
İzleyin >
CA Service Desk Manager. İnsanlar için tasarlandı. Servis için üretildi.
Servis ekipleri için her anın sayılmasını sağlayın
Ekipler karar almada görünürlük sağlayarak çalışmalarına öncelik vermenin bir yolunu sunarken, son kullanıcılarının BT ile bağlantı kurmanın basit bir yolu ile işlerini aksatmamalarına yardımcı olun.
İşletmenizin ihtiyaç duyduğu varlıklara görünürlük elde edin
Hangi varlıklara ve lisanslara sahip olduğunuzu anlayın, daha iyi tahsis etme, satıcı sözleşmelerinde pazarlık yapma ve yazılım denetimleri için hazırlık yapma yeteneği kazanın.
Mobilite ve Birleştirilmiş Self-Servis
CA Servis Yönetimi’nin mobilitesi ve birleştirilmiş self-servis özellikleri, modern, sosyal medya tabanlı bir kullanıcı ortamı sunmanıza yardımcı olur.
Bugünün ve yarının ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlandı
BT varlıkları, süreçleri ve hizmetleri için değişiklikleri ve yapılandırmaların yönetimini, otomasyonunu, ve izlemesini optimize edin.
SÜREÇLERDE TUTARLILIĞI YAKALAYIN
Endüstrinin en iyi uygulama süreçlerinden yararlanın; görsel iş akışlarını birleştirin ve eylemleri otomatikleştirin.
SELF-SERVİS’E DÖNÜŞÜM
Kullanıcılar kendi sorunlarını çözmek ve her yerden hizmet talep edebilmek için yetkilendirin. İş verimliliğini ve kullanıcı memnuniyetini artırın.
YANIT SÜRELERİNDE HIZ
Birbirinden ayrı BT araçlarını, verilerini ve süreçlerini bağlayın. Aksiyon alabilmek için görünürlüğe ve erişime sahip olun. Hizmet seviye yanıt sürelerinizi iyileştirin.
KODSUZ KONFİGÜRASYON
Kolay, önceden oluşturulmuş iş akışları, ITIL PinkVERIFY sertifikalı 15 süreç.
SELF SERVİS
Özelleştirin ve iletişim kurun. Arayın, talepleri otomatikleştirin, takip edin ve sorunları çözün.
ENTEGRASYON YETENEKLERİ
Üçüncü parti sistemlere önceden hazırlanması ve kolay entegrasyonlar.
SÜREÇ ODAKLI OTOMASYON
ITSM ve ötesinde aksiyonları bağlayın ve yönetin.