CA Service Desk Manager. İnsanlar için tasarlandı. Servis için üretildi.
Servis ekipleri için her anın sayılmasını sağlayın
Ekipler karar almada görünürlük sağlayarak çalışmalarına öncelik vermenin bir yolunu sunarken, son kullanıcılarının BT ile bağlantı kurmanın basit bir yolu ile işlerini aksatmamalarına yardımcı olun.

İşletmenizin ihtiyaç duyduğu varlıklara görünürlük elde edin
Hangi varlıklara ve lisanslara sahip olduğunuzu anlayın, daha iyi tahsis etme, satıcı sözleşmelerinde pazarlık yapma ve yazılım denetimleri için hazırlık yapma yeteneği kazanın.

Mobilite ve Birleştirilmiş Self-Servis
CA Servis Yönetimi’nin mobilitesi ve birleştirilmiş self-servis özellikleri, modern, sosyal medya tabanlı bir kullanıcı ortamı sunmanıza yardımcı olur.

Bugünün ve yarının ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlandı
BT varlıkları, süreçleri ve hizmetleri için değişiklikleri ve yapılandırmaların yönetimini, otomasyonunu, ve izlemesini optimize edin.

SÜREÇLERDE TUTARLILIĞI YAKALAYIN
Endüstrinin en iyi uygulama süreçlerinden yararlanın; görsel iş akışlarını birleştirin ve eylemleri otomatikleştirin.

SELF-SERVİS’E DÖNÜŞÜM
Kullanıcılar kendi sorunlarını çözmek ve her yerden hizmet talep edebilmek için yetkilendirin. İş verimliliğini ve kullanıcı memnuniyetini artırın.

YANIT SÜRELERİNDE HIZ
Birbirinden ayrı BT araçlarını, verilerini ve süreçlerini bağlayın. Aksiyon alabilmek için görünürlüğe ve erişime sahip olun. Hizmet seviye yanıt sürelerinizi iyileştirin.